Тайланд.Острів Пхукет

Повернувшись з оглядин островів Пхі-Пхі, ми ще чотири дні провели на Пхукеті... Тут також багато цікавих місць та гарних пляжів. Ми відвідали мальовничі пляжі Фрідом та Ката Ной, прогулялись містом Пхукет Сіті, відвідали  храм Ват Чалонг, та піднялись стежкою в джунглях до монументу Великого Будди, який розташований на горі Накедр...
  Ми поселились в гестхаусі  на пляжі Карон, та щодня кудись вибирались... Сам пляж Карон також дуже гарний, та все ж більше часу ми провели в інших місцях, які були ще гарніші...
  Пляж Ката Ной...

На пляжі Ката Ной з кокосовим молоком ми відсвяткували день народження Діанки...
  Наступного дня ми автостопом дістались до місця Karon Hill, з якого стежкою повз джунглі вийшли на дикий пляж Фрідом....

Зазвичай сюди доставляють людей на човнах, так як дістатись з материка не так просто...

В обід ми покинули пляж та пішки прогулялись до сусіднього вже загальнодоступного пляжу Патонг... Тут ми сіли в місцевий транспорт Сонгтео, на якому поїхали в місто...
  Сонгтео  перекладається з тайської  як "дві лавки", та являться пасажирським автомобілем...
   В нашому Сонгтео була ще лавиця посередині... Мега модифікований :)

Майже за годинку, з вітерцем, ми дістались Пхукет Сіті. Першим ділом ми зайшли пообідати в тайське сімейне кафе-їдальню, навіть не знаю як такого типу місце правильніше назвати...На першому поверсі тут обслуговують відвідувачів, а на другому проживають сім'єю, навіть навколишня обстановка така наче ти прийшов до них додому... Стовідсотково не туристичне місце, але господарка все ж змогла пояснити все англійською...

Пообідавши ми пішли гуляти містом...

Архітектура дуже цікава та незвична...

Також, ми тут відвідали один невеликий китайський храм... На відміну від Бангкоку, де заборонялось фотографувати в китайських храмах, тут ми змогли зробити знімок...
   Ну і як же не попити холодного кокосового молока...

Наступного дня з самого ранку, поки сонце ще не стало припікати, ми пішли в невеличкий похід на гору Накедр, де розташований монумент Великого Будди... Від нашого гестхаусу до стежки, яка виводила на гору, було дуже близько...
 Вийшовши з поселення, ми звернули за вказівником, і далі вже попрямували стежкою через джунглі ...

Невелика слонова ферма...
  З гори відкриваються види на пляж Карон...

На самій вершині - Великий Будда...

Панорама з гори...
  Спускаючись близько 11:00, в джунглях вже досить сильно парило... Повернувшись в номер та переодягнувшись, ми пішли на пляж охолодитись натурально приготованим морозивом... Готувалось воно мега просто... Спочатку таєць змішував в мірному стакані молоко з вибраним вами фруктом, який при вас же очищав-нарізав... Далі,  виливав суміш на морозну поверхню, яка майже одразу перетворювалась на морозну массу, та двома лопатками-шпателями  десь пів хвилини розминав, після чого розмазав вже еластичну массу прямокутником і шпателем скрутив у трубочки...

Вдень знаходитись на пляжі було дуже спекотно, тому ми сіли на  Сонгтео, та поїхали в найвідоміший храм Пхукета - Ват Чалонг...
  Хоча ми вже доволі багато тайських храмів відвідали, та Ват Чалонг вирізнявся поміж них...

В нас залишалось ще дві ночівлі в Пхукеті до відльоту назад в Бангкок, тому решту часу  ми присвятили морю... Подорож на  Пхукет ще більше урізноманітнила нашу маленьку пригоду, та попереду ще залишались нереалізовані пункти в нашій програмі, зокрема надзвичайно цікаві тайські ринки...
Категория: Thailand
Вы можете следить за комментариями с помощью RSS 2.0 ленты. Комментарии и трекбеки закрыты.