Туреччина. Мармарис

В Мармарисі ми провели три дні разом з нашим другом Халілем... Він запросив нас на свою яхту "Hypnose"... Вранці ми вибігали на пробіжку набережною, яку поєднували з невеликими запливами в морі, вдень гуляли містом та одного разу виїхали на яхті в море, а вечори ми душевно проводили під аккомпанемент укулеле...
 Халіль зустрів нас на автобусній станції Мармариса та ми поїхали в порт, де була припаркована його яхта...
   На яхті було все необхідне та в той же час розкішно... Вітальня, ергономічна кухня, три спальні,в кожній туалет з душевою, невелике господарське приміщення з пральною машиною та сушкою... Все в одному стилі та нічого зайвого... До електрики яхта підключалась відповідним подовжувачем... Спеціальні розетки були розміщені на причалі біля кожного паркувального місця...

Ввечері ми відвідали рибний ресторан, в якому наш друг хотів щоб ми спробували всі найкращі блюда... Хоча так було всюди куди б ми не заходили... Халіль на протязі чотирьох днів організовував для нас цілі гастрономічні тури... Блюда з морепродуктів, баклажанів, ніжні десерти, пахлава, йогурти, айран...
  Крутий контраст подорожі... Після ночівлі в "диких" умовах Лікійської тропи опинитись на яхті... Що краще?... Важко порівнювати та й немає змісту, як і будь які порівняння... Мені сподобався саме цей контраст, який надав  відчуття  повноти чуттєвого життя...
  На другий день ми відшвартувались від берега та відправились в плавання... Дуже цікаво було спостерігати як  на моторному човні нас відбуксирували з нашого парковочного місця, хоча здавалось що простору для розвороту було надто мало, так як яхта була найдовшою серед усіх...

Покидаючи порт ми відправились до найближчого острову...
   Найгарніший Мармарис саме з моря...

Не виїжджаючи з бухти, ми кинули якір біля найближчого острову з бірюзовою водою...

Крутим доповненням яхти, був причеплений до корми водний мотоцикл, на якому ми по розсікали води Середземного моря...

Цілий день ми провели в морі... Після чого знялись з якоря та попрямували назад в порт...

Наступний день ми виділили під прогулянку цим дуже гарним курортним містечком...

Забравшись на невеликий пагорб, з тераси найвищого кафе міста відкрилась панорама Мармариса...

Ввечері Халіль відвіз нас на так званий "небесний острів" - півострів "Nimara"... Тут в давнину знаходилось античне містечко Nimara... У найвищій точці острова знаходиться печера, в якій проводили поклоніння богам древні жителі півострову... Розкопки свідчать про присутність людей в печері понад 15 000 років тому...  Ми пішки піднялись до печери та  уявно доторкнулись до давнини...
   На третій день ми прощались з Мармарисом та виїжджали до Ізміра, з якого мали на наступний день вилітати додому...

Діставшись Ізміра ми трохи відпочили, та під вечір вийшли на прогулянку вздовж затоки... Тут ми вперше скуштували мідії з рисом, які подавались в мушлях... Відкривши мушлю та трохи вичавивши сік лимону на суміш рису з мідією, однією половинкою мушлі наче ложкою зачерпуєте смачний вміст, який дуже зручно лежить на іншій половинці мушлі... Уявити буває значно смачніше ніж побачити на фото... А на фото приємні вечірні пейзажі з набережної...

Як завжди найкраща вечеря, тільки в найкращій компанії... Халіль нам подарував дуже теплу атмосферу, наповнивши наш простір своєю енергією...
Категория: Туреччина, Турція  Теги:
Вы можете следить за комментариями с помощью RSS 2.0 ленты. Комментарии и трекбеки закрыты.