Космічний календар телескопа Хаббл 2019

V838 Monocerotis revisited: Space phenomenon imitates art
Таємничі туманності, до яких мільйони світлових років, народження нових зірок і зіткнення галактик. Підбірка найкращих фотографій з космічного телескопа Хаббл за останній час.

23 фото
Космічний календар телескопа Хаббл 2019
Спіральна галактика M 100 з перемичкою в сузір'ї Волосся Вероніки. Галактика знаходиться на відстані 55 мільйонів світлових років від Сонця . Вона містить понад 100 мільярдів зірок, і за своїм типом нагадує наш Чумацький Шлях. (Фото Space Telescope Science Institute Office of Public Outreach, NASA, ESA, and Judy Schmidt):
Спіральна галактика M 100

Сатурн і його кільця 20 червня 2019 року, коли планета перебувала від Землі на відстані 1.36 мільярда кілометрів. (Фото STScI, NASA, ESA, A. Simon (GSFC) and the OPAL Team):Сатурн і його кільця
Туманність Кіля знаходиться на відстані від 6500 до 10 000 світлових років від Землі. (Фото NASA, ESA, M. Livio and the Hubble 20th Anniversary Team, STScI):
туманність Кіля
Кульове скупчення M28 знаходиться на відстані від 18 000 до 19 000 світлових років від Землі. (Фото ESA / Hubble & NASA, JE Grindlay et al.):
Кульове скупчення M28
SNR 0509-67.5 - залишок наднової, що спалахнула близько 400 років тому. Він знаходиться в сусідній галактиці Велика Магелланова Хмара на відстані понад 160 тисяч світлових років від нас. Діаметр всієї структури становить близько 23 світлових років. При цьому вона розширюється зі швидкістю 5000 кілометрів на секунду. (Фото NASA, ESA, and the Hubble Heritage Team, STScI / AURA):
SNR 0509-67.5
Планетарна туманність Червоний Павук. Офіційно позначається NGC 6537, ця планетарна туманність, складається з двох симетричних взаимопроникающих структур і містить один з найгарячіших відомих білих карликів, що входить, ймовірно до складу подвійної зоряної системи. (Фото ESA & Garrelt Mellema, Leiden University):
Планетарна туманність Червоний Павук
Галактика NGC 3314A в сузір'ї Гідра. (Фото NASA, ESA, the Hubble Heritage, STScI / AURA, & W. Keel, University of Alabama):
Галактика NGC 3314A в сузір'ї Гідра

Гігантська міжзоряний хмара і область H II в сузір'ї Стрільця. Перебуваючи на відстані 5200 світлових років, туманність Лагуна одна з двох звёздоформірующіх туманностей слабо помітних неозброєним оком в середніх широтах Північної півкулі. (Фото NASA, ESA, STScI):Гігантська міжзоряний хмара і область H II в сузір'ї Стрільця
Галактика NGC 3147 в сузір'ї Дракон. (Фото NASA, ESA, S. Bianchi, A. Laor, and M. Chiaberge):
Галактика NGC 3147 в сузір'ї Дракон
Зображення невеликого регіону космосу, складене з даних, отриманих космічним телескопом «Хаббл». (Фото NASA, ESA, H. Teplitz and M. Rafelski, A. Koekemoer, R. Windhorst, and Z. Levay):
10s
Очі смайла - далекі галактики SDSSCGB 8842.3 і SDSSCGB 8842.4, а його посмішка і овал - так звані кільця Ейнштейна. (Фото NASA, ESA, Judy Schmidt):
SDSSCGB 8842.3 і SDSSCGB 8842.4
IRAS 05437 + 2502 - незвичайна туманність в сузір'ї Тельця, яка була відкрита супутником IRAS при дослідженнях в інфрачервоному діапазоні в 1983 році. (Фото ESA / Hubble, R. Sahai and NASA):
IRAS 05437 + 2502
«Хаббл» сфотографував саму самотню галактику у Всесвіті «MCG + 01-02-015». Розташувалася вона в сузір'ї «Риби». «MCG + 01-02-015» розміщується всередині вселенської павутини в повній самоті. Біля цієї галактики немає ніяких зоряних скупчень, що насторожує. (Фото ESA / Hubble & NASA and N. Gorin, STScI):
MCG + 01-02-015
Емісійна туманність NGC 3372 в сузір'ї Кіль. І світиться «гусениць». (Фото NASA, ESA, N. Smith, University of California, Berkeley, and The Hubble Heritage Team. STScI / AURA):
Емісійна туманність NGC 3372 в сузір'ї Кіль
Фотографія Юпітера, зроблена Хабблом 27 червня 2019. (Фото NASA / ESA / A. Simon, Goddard Space Flight Center and MH Wong, University of California, Berkeley):
фотографія Юпітера
Космічний світловий меч. (Фото ESA / Hubble & NASA, D. Padgett, GSFC, T. Megeath, University of Toledo, and B. Reipurth, University of Hawaii):
Космічний світловий меч
Вгорі - еліптична галактика NGC 2936 в сузір'ї Гідра. Внизу - еліптична галактика NGC 2937 там же. (Фото NASA, ESA and the Hubble Heritage Team, STScI / AURA):

Вгорі - еліптична галактика NGC 2936 в сузір'ї ГідраКрабоподібна туманність в сузір'ї Тельця. Розташована на відстані близько 6500 світлових років (2 кпк) від Землі, туманність має діаметр в 11 світлових років (3.4 пк). (Фото NASA, ESA and Allison Loll / Jeff Hester, Arizona State University):
Крабоподібна туманність в сузір'ї Тельця
Кінцеве зображення містить близько 5 500 галактик, найдальша з яких віддалена від нас на 13.2 млрд світлових років, наймолодша галактика, відбита на знімку, утворилася всього через 450 млн років після Великого вибуху. Якщо така подія взагалі мало місце бути, звичайно ж. (Фото NASA / ESA / G. Illingworth, D. Magee, & P. ​​Oesch, UC Santa Cruz, R. Bouwens, Leiden University and the HUDF09 Team):
19s
Спіральна галактика NGC 1433 з перемичкою в сузір'ї Годинники. (Фото ESA / Hubble & NASA):
Спіральна галактика NGC 1433
Туманність Конус знаходиться на відстані близько 830 пк (2700 світлових років) від Землі. Туманність перебуває на відстані близько 830 пк (2700 світлових років) від Землі. (Фото NASA, Holland Ford (JHU), the ACS Science Team and ESA):
туманність Конус
Хто кого? Шалений зіткнення спіральних галактик. Порьбе йде останні кілька сотень мільйонів років. Цей гігантський космічний танець відбувається на відстані 65 мільйонів світлових років у сузір'ї Корвус. (Фото ESA / Hubble & NASA):
галактики Вусики
V838 Єдинорога - незвичайна змінна зірка в сузір'ї Єдинорога, що знаходиться на відстані близько 20 000 світлових років (6 кпк) від Сонця . Зірка пережила серйозний вибух на початку 2002 року. Спочатку передбачалося, що причиною вибуху була звичайна спалах нової, але пізніше ця гіпотеза була спростована. Причина спалаху досі неясна, але на цей рахунок було висунуто декілька теорій, наприклад, що вибух пов'язаний з процесами вмирання зірки і поглинання компаньйона або планет. Р - 380 радіусів Сонця, світність - в 15 000 разів більше світності Сонця. (Фото NASA, the Hubble Heritage Team, AURA / STScI, and ESA):
V838 Monocerotis revisited: Space phenomenon imitates art
Також дивіться:
Категория: Без рубрики
Вы можете следить за комментариями с помощью RSS 2.0 ленты. Комментарии и трекбеки закрыты.

Comments are closed.